شناسهٔ خبر: 176540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات احداث آشیانه ماشین‌آلات راهداری در استان کرمان

آغاز عمليات احداث آشيانه ماشين آلات راهداری در استان كرمان عملیات احداث آشیانه ماشین آلات راهداری در شهرستان‌های انار، رابر، فهرج، سیرجان و اداره ماشین آلات مرکز استان کرمان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به این مطلب که عملیات احداث آشیانه ماشین‌آلات راهداری در شهرستان‌های انار، رابر، فهرج، سیرجان و اداره ماشین آلات مرکز استان کرمان آغاز شده است، گفت: به زودی عملیات اجرایی احداث آشیانه ماشین آلات شهرستان‌های بافت، ارزوئیه، بردسیر و کوهبنان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات حوزه فنی اظهار کرد: کار مرمت پاسگاه‌های پلیس راه کرمان، بافت، شهربابک و سیرجان توام با ارتقای حفاظت فیزیکی کلیه پلیس راه‌های سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی "سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور" در شرف اقدام است.

عبداللهی افزود: نمازخانه بین راهی جنب راهدار خانه ماهان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال طی ماه‌های اخیر افتتاح شد و کار تجهیز آن نیز در دستور کار قرار دارد، همچنین طبق پیگیری‌های به عمل آمده مجوز احداث ۲ نماز خانه بین راهی جدید نیز که با تیپ واحد طراحی شده‌اند از سازمان متبوع اخذ شده است.